Wednesday, October 18, 2006

Poison..


Esimest korda elus kogesin ma toidumürgitust! Ei tahaks detailidesse laskuda, kuid see oli küllaltki õudne. Minutid tunduvad sellistel hetkedel tundidena. Õnneks oli M. mulle toeks.. Naljakas, kuidas ühel hetkel meeletult heana tunduv toidulõhn võib teisel hetkel tunduda kõige hullemana. Huuh, see oli pikim öö. Tänase päeva veetsin aga ühe kõige mõnusama kassi kõrval magades.. Huvitav kas ta ise teab, kui hästi ta mõjub :)
Tervist hakatakse väärtustama siis, kui midagi korrast ära on.. peaks aga juba varem. (Piia mõlgutab üha sagedamini trennimõtteid).
Aga E. juures on alati mõnus, nii ka seekord :)
H. peab ka pärast oppi kenasti vastu ja ma olen rõõmus, et kõik hästi läks.
Täna olen väsinud.. aga homme on uus päev.
Kallid inimestele, kes hoolivad!

2 comments:

.. said...

kalliiid :)
sa ei tea vist ise ka, kui hästi sina inimestele mõjud! ;)

Mõtted.. said...

awwww... niih armas oled! ;)
kallid vastu ja toredat reisi sullä!! :D