Thursday, October 12, 2006

Kontor..

Õrnkollased seinad, valge lagi, 5 lauda, kapid ja muu sisustus.. ja mina siin kontoris. Täna hommikul tundub siin olla nii mõttetu, kuna kõik ajavad asju mujal ja mul ei ole midagi pakilist korda ajada. Istun arvuti taga, kuulan raadiot ja samas tahaksin nii väga tagasi voodisse.. Tänane reede on kuidagi nii pühapäev- kas teile ei tundu? Pärast eilset jutuajamist M-ga sain ma ise ka aru, et olen pinges, vajaksin midagi lõõgastavat nii kehale kui hingele. Terve töönädal on möödunud tormates, tohutult palju asju on vaja korda ajada ja siis veel kõik need suhete sasipuntrad ümberringi- yes, I need a vacation. Kuna ametlikult mingit puhkust võtta ei saa, siis püüan nädalavahetusel teha midagi lõõgastavat :) Äkki saab lõpuks ka sellest ohkamisest lahti. Huvitav, kas mul on midagi sellist nagu "sügisväsimus"? Kas sel puhul aitaks näiteks: solaarium, vitamiinid, sport, palju und, maalimine ja juuksuriskäik? Või on mõni muu retsept? Tuleb vist oma sendid üle lugeda :D
Aga eilne õhtu oli ikkagi mõnus.. ja see "statikakaokultuur" on mulle iga päevaga aina rohkem meeldima hakanud ;) Eile õnnestus mul Statoilis kolme meesisikut shokeerida vaatepildiga, kuidas mina tegelen parasjagu kakaomasinaga, kui sisse astub "mingi suvaline kutt" ja sisse tulles otsejoones mind huultele suudleb! :D Oi te oleksite pidanud nende meeste silmi nägema! (siinkohal tasub mainida, et see "suvaline kutt" oli minu mees). Jah, eile oli tore..
Varsti peaks ülemus tulema ja siis läheb kindlasti ka suuremaks töörabamiseks, aga täna öösel Piia magab! :)

No comments: