Wednesday, May 31, 2006

Lähme sõi-da-mee!!


Ja täna saabus lõpuks see päev, mil piux autoga tööle sõitis.. Kõik sujus viperusteta. Selle asemel, et jõuda veidi enne poolt 9-t, jõudsin mina kontorisse 8.06! :D Seega veel üks eelis autosõidul- saab rohkem magada. Samas loen oma kõige suuremaks elamuseks sõitu maanteel. It feels like flying!! Ma teadsin, et roolis on olla parem kui kõrvalistmel, aga et see niii hea on, seda ma ei arvanudki :) Njaa... olen oma otsusega auto muretseda väga rahul! Aga aitab nüüd sellest autosõidu vaimustusest. Räägin parem oma pühapäevast. Nimelt pidid M ja J minema Salmistu suvilasse tööd tegema ja otsustasin nendega kaasa minna. Ilm oli viimase peal! Pool päeva võtsin päikest, lugesin ajakirju ja lihtsalt nautisin kõike, mis mind ümbritses. Ühel hetkel tuli inimesi juurde ja lõpuks oli neid juba ämm... 5..6..10! :D Ajasime juttu, grillisime vorste ja lõpuks käisime ka saunas.. Mmm- vat sellised päevad mulle meeldivad! Usun et uinusin naeratusega. Eile piljardit mängides tabasin oma M mõtlikult naeratamas. Kui küsisin, et millest selline mõnus muie, siis vastas ta, et ta on rahul.. kõigega. Ise tunnen samamoodi: mul on norm töökoht, parimad sõbrad, enam-vähem ok tervis, kallis perekond, armastav mees, vabad nädalavahetused, juhiload, nüüd ka oma auto ning terve elu veel ees! Suurepärane! ;) Tundub juba kulunud lausena, ent on siiski paikapidav: tuleb väärtustada seda, mis sul juba olemas on ja mitte põdeda meeletult selle üle, mida sul pole. Kõik, mis tulema peab, tuleb niikuinii..omal ajal.. :)

2 comments:

Eve-Mai said...

uiiii minu kullakalllis devilike mulle nii meeldib, et sa oled nii säravalt positiivne ja õnnelik:)!

Mõtted.. said...

oiii, nii armas sinust! :) aga hea on ju olla happy! :D