Sunday, May 07, 2006

No teretore..


Seda juhtub haruharva kui Piia endast välja läheb, vererõhk tõuseb ja kulm kortsu tõmbub, kuid hiljuti läks just nii. Nimelt olin ühe hea sõbra sünnipäeval ja kõik sujus kenasti: siider, lõke, toredad inimesed ja maitsvad grillvorstid. Kui kell hakkas 2 saama ja kõik rahvas lõkke lähedalt soojust otsis, asus üks teatud persoon mulle kindlakäeliselt seletama, et ülikooli haridus on bullshit ja et vaesed maksumaksjad peavad selle omast taskust kinni maksma! Mida enam ma midagi ülikooli kaitseks välja käisin, seda emotsionaalsemaks see purjus isik muutus ja üritas mulle selgeks teha, et tema 6 klassi haridust on andnud kõik eelised, et kenasti elus hakkama saada- no palju õnne siis!! Lõpux viskas mul nii üle, et ma jäin lihtsalt vait ja lasin tal rahuloleva näoga teistesse teemadesse laskuda. Ausõna selline tunne on, et mõnikord peaksin hoolikamalt valima inimesed, kellega üldse vestlusesse laskuda. Ei tea jah miks meil tavaliselt E-ga õnnestub just selle sõbra sünnipäevalt sellised inimesed leida, kes on kas kõrghariduse vastu või siis konkreetselt meie ülikooli vastu. Igatahes oleme me alati olnud tublid ja kenasti vastu pannud, just senikaua kuni saame aru vaidluse mõttetusest ja sellest, et inimesi ei olegi mõtet ümber veenma hakata. Las siis igaüks peabki paremaks seda, mis on tema meeltmööda, kuigi mõnikord on vaidlemises ka oma võlu sees :)
Aga eile sai taaskord grillitud- käisime Kiisal J suvilas ja tundsime ennast megahästi! Mehed käisid saunas ja naised tsättisid niisama. Kuna selles suvilas on ka eelnevatel suvedel mõnusalt aega veedetud, siis oli see grill justkui avalöök tänasesse suvesse :)
Hetkel on aga käsil üllatuste ettevalmistamine ühele väga olulisele inimesele ja mulle meeldib väga see ootusärevus, et kuidas asjad sujuvad ja kas üllatus mängib oma rolli välja..
Päikest kõigile minu kullakestele! ;)

2 comments:

Eve-Mai said...

Sulle ka päikest kallike ja ma looda, et üllatused õnnestuvad;)!!!

Mõtted.. said...

tänus tupsik! ;) kukkusid jah kenasti välja!