Thursday, May 11, 2006

Küssad küssad..


Huvitav kas selleks, et saada millegi väga hea osaliseks, on alati vaja väga palju pingutada? Või langevad head asjad ise meile kätte? Küllap tunnevad üsna mitmedki meist, et teistel on vaja vaid sõrme nipsutada ja mäed liiguvad, samas kui me ise punnitame ja ikka on tulemus mägede taga.. Aga mis saab siis, kui me lihtsalt anname alla, lööme käega- kas me siis kaotaksime kõik saavutatu? Njah.. olen alles 22 ja juba mõtlen selle peale, et mida ma olen oma elus saavutanud ja mida mitte ning mis saab edasi. Kas ma olen õigel teel? Kas on olemas õigeid ja valesid otsuseid? Kas on olemas saatus, mis niikuinii asjad paika lükkab? Või olemegi üksi iseenda õnne sepad? A ütles mulle kunagi nii: õnn on, kui mõtled mis õige, kui näed mis ilus ja kui tead mida tahad. Kõlab lihtsalt ja kaunilt.. Olen ka ise püüdnud asju mitte väga keeruliseks ajada ja näha asju helgemast küljest. Ei tea, kas see on ka kasuks tulnud, kuid teistmoodi ma enam ei oskakski. See külg on lihtsalt osake minust, arvaku inimesed, mida iganes nad soovivad. Roosad prillid ja sinised silmad :) hehe.. Küllap olekski elu igav kui me teaksime kõiki vastuseid. Otsingud ise võivad olla päris põnevad ja kui leiadki selle, mis õige sinu enda jaoks, siis võib see tunne olla vaeva väärt. Piux jätkab oma otsinguid ja ei jäta jonni kuni on asjadega rohkem kui rahul! :D

No comments: