Saturday, February 17, 2007

Run, Forrest, run!

Hoolimata sellest, et olen seda filmi juba mitmeid kordi näinud, ei saanud ma seda seegi kord vaatamata jätta. "Forrest Gump" lihtsalt kutsub vaatama. See film näitab, et miski ei ole siin maailmas võimatu, kuigi seda siiski ülepingutatult. Samas on filmi peategelane kõige siiram inimene maailmas.. Jah, kahjuks jääb siirusest kõikjal puudu, kurb aga tõsi. Kõik oleks mitmeid kordi lihtsam, kui inimesed oleksid pisutki siiramad, ausamad iseenda ja teiste vastu. Paljud saavad sellest aja möödudes aru, teised aga jäävadki mängima neid mõttetuid rolle, mille nad tegelikult ise on enda jaoks valinud. Samas on igaühel õigus elada oma elu täpselt nii nagu nad seda soovivad ja kellegil ei ole õigust selle üle kohut mõista. Jep, inimesed jäävad ju alati inimesteks. Aga mina olen õnnelik just nende inimeste üle, kes on minu ellu tulnud ja jäänud. Kallid olete mulle.. The world would not be the same without you guys ;)

No comments: