Saturday, February 03, 2007

Chill...

Tänane hommik algas küll äratuskellaga, kuid on sellegipoolest üks parimaid hommikuid üle pika aja. See tähendab seda, et on laupäev: voodis saab pikalt vedeleda, nautida aknast sisse paistvat päikest, tunda naudingut sellest samast hetkest koos temaga.. (Homme saab siis 2 nädalat ja ma pean ütlema, et mulle see kooselu asi meeldib..) Seejärel mõnus tuterdamine, hommikukohv ja lollitamine. Täna käisid ka mehe vanemad külas, mis kujunes eriti toredaks kokkusaamiseks! Õhtul Eurovisiooni kommenteerimine P-ga, kes 100%-l meie kohtumistest pakatab energiast- ärge küsige- ma ei tea, kuidas ta seda teeb.. Ühesõnaga- chill päev, olen enam kui 100% rahul. Ma tõepoolest vajasin seda aja mahavõtmist..
Eile oli pidu, mis kujunes omamoodi ellujäämiskursuseks.. E.- küll meil sinuga on ikka seiklusi täis õhtud ma peaksin mainima ;) Jah, elu käib, elu käib.. kuid nädalavahetus võiks siiski 1 päev pikem olla kas te ei leia?!

No comments: