Wednesday, February 21, 2007

Juuxed..


Pikad juuksed, heledad juuksed, mitmevärvilised juuksed, krussis juuksed, paksud juuksed, lühikesed juuksed, punapead, lainelised juuksed, kiilaspead, läikivad juuksed, brünetid, siilikad, pehmed juuksed, viimase moe järgi lõigatud juuksed, sirged juuksed, jne jne... See on hea, et inimesed saavad näidata oma isikupära läbi erinevate "juuste olekute" ja samas loob ju iga muutus erilise tunde. Jep, it feels like going to hairdresser :) Aga samas mulle meeldib mõte pikkadest, tumedatest, lainelistest ja paksudest juustest (et see nüüd õnnestuks, siis teoorias peaksin ma enda pea nulli laskma, aastaid ootama ja siis laskma keemilised lainelised juuksed.. ja siis algaks kõik otsast peale, sest enam nad ei oleks ju siis paksud)- totaalne nõiaring ma ütlen!

Ehee, et siis sellised mõtted täna, ärge pange tähele, Piia on magamata.

4 comments:

Kats. said...

Kui mina magamata olen, siis unistan pehmest voodist või siis kohvist, aga et keegi juuksuriametist unise peaga unistaks :D
Ei.. lahe!

Mõtted.. said...

ega keegi pole öelnudki et ma normaalne olen!! :D

Eve-Mai said...

Minul tekkis hoopis küsimus, miks sa magamata olid?

Mõtted.. said...

tervisehädad noh, hakkan vanax jääma ;)