Monday, August 07, 2006

Mõnna..




Mõnna- sellise sõnaga kirjeldaksin enda elu hetkeolukorda :)

Esiteks on mul nüüd juba teist nädalat uus töökoht, mis pakub tõepoolest iga päev midagi uut ja huvitavat ja tööd on siin tõepoolest palju! Aga mulle meeldib, tunnen et teen midagi olulist ja arenen iga päevaga aina rohkem. Kuna ma pole veel pooltki oma tööülesannetest kätte saanud ja käed-jalad on tööd täis, siis võib arvata, et tulevikus ka sellest puudust ei ole :) Jään huviga ootama, mis sellel töökohal mulle veel pakkuda on..

Teiseks on mul seljataga nädalane suvereis super seltskonnaga! Mmm ei ole midagi paremat kui päikeselised ilmad, uued ja huvitavad paigad Eestis ja mina ja tema ja nemad ;) Kuigi kui nyyd päris aus olla, siis pärast kuuendat ööd telgis mõtled kyll, et nyyd võix juba voodisse saada :D Suured tänud siinkohal R.-le, kes lasi meid oma Otepää korterisse tsillima!

Kolmandaks on mul mu M, kes suudab mind endiselt üllatada ja täiesti põhjuseta mulle roosi kinkida =) ja kes võtab enda õlule kõik minu autot (ja selle parandamist) puudutavad küsimused.. ja kes on lihtsalt kogu aeg toeks, isegi kui piuxil peaks katus pea kohalt ära lendama.
Neljandaks on mul kõige naljakamad ja unikaalsemad sõbrad yldse: mõni helistab miljonite kilomeetrite tagant, et teada kuidas mul läheb; mõni oskab mind jube hästi lõkerdama panna ja temaga kohvi juua on one of the best things ever; mõni on aga lihtsalt kullatükike, kellega on hea koos maailma asju arutada; mõni teab kuidas kuulata ja tähele panna; mõnda ei näe kyll eriti tihti, kuid ma tean, et ta on minu jaoks olemas ja mina tema jaoks ka.. Olete üle kõige ;)

Viiendaks on veel suvi.. ja eile sai isegi päikest võtta.. nii et ei mingeid morne nägusid onju! ;)

No comments: