Friday, June 30, 2006

Uued tuuled..


Mõnikord tabavad meid sellised üllatused, mida ei oskaks uneski näha! Ja otse loomulikult on need just ebameeldivad üllatused, mille osaliseks langeda ei soovi.. Kõik, kes on mulle kõige tähtsamad, juba teavad, millest jutt käib. Esimesel päeval olin pehmelt öeldes üllatunud, kuid juba päeva lõpus tundsin ennast üsna enesekindlalt. Ja mida aeg edasi, seda enam saan ma aru, et ka kõik halb on millekski hea. Isegi kui muutused meie elus hirmutavad meid, on need lõppkokkuvõttes üsnagi kasulikud! :) See konkreetne muutus teeb natuke kurvaks, seda just selle ebaõigluse tõttu, ent samas olen ma positiivselt meelestatud sellele, mida toob tulevik. Esimesed sammud selle nimel on juba astutud. Usun, et kõik mis me teeme siin elus, tuleb kord tagasi.. seda nii hea kui halva külje pealt. Seetõttu ei jää minusse sisse ka suuri negatiivseid emotsioone, vaid pigem vabanemistunne :) Sellistel hetkedel tunned, et maailmas on meie kõigi jaoks olemas miljonid võimalused, tuleb neist lihtsalt kinni haarata! Ma loodan, et kõik mu kullakesed teavad kui väga rõõmus ma olen nende toetuse üle! Musikallid teile! :*
Nüüd aga paar tunnikest veel ja siis koos M ja paljude toredate noortega Paide poole teele! :)

2 comments:

Eve-Mai said...

muidugi teame:)!
ja toetus on alati olemas!
muskaliipaid vastu ka ja toredat olemist Paides;)!!!

Mõtted.. said...

nii armas! :)
oli jah hästi lahe! ;)