Tuesday, September 13, 2005

this could be heaven for everyone...

Eestimaa päikeseloojangud on ühed ilusamad, mida mina oma 21 eluaasta jooksul kogenud olen.. Üsna hiljuti õnnestus mul ühte taolist lausa merel sõites imetleda- kõrvaloleval pildil on vaid üks hetk sellest õhtust, kui me ysna kaua suurema seltskonnaga kaugusesse vaadates ahhetasime :)
Järgmine loojang, milletaolist ma pole tõesti varem näinud, oli laupäeva õhtul tagasiteel Tallinnasse. Olime autos neljakesi ja mul on hea meel, et auto tee peal püsis, sest ka juht ei saanud taevalt pilku ära.. Kahjux fotot sellest õhtust pole, kuid usun, et selline vaade jääb vähemalt mulle mälestustesse pysima.. :)
Jutu iva?! Eestis on vägagi palju ilusat, mida näha ja kogeda! Ärge istuge nelja seina vahel tööl ja pärast seda kodus, vaid tundke ühtesulamist loodusega.. See toob hinge sooja tunde ja ajab minema halvad mõtted.. Kiires elutempos on vaja aeg maha võtta ja lihtsalt lasta end kaasa viia selle kõigega, mis emakesel maal meile pakkuda on! ;)
Tõstke palun käed, kes minuga nõus on! :D

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.