Thursday, September 22, 2005

Huvitav kogemus..


Eile avanes mul suurepärane võimalus osaleda Hollywoodis korraldatud "Tudengimees 2005" valimistel. Kui nüüd päris aus olla, siis oli mul au istuda züriiliikmete hulgas.. :) ja see on minu elus esimene sellelaadne kogemus. No mis ma oskan öelda- põnev oli.. kogu show iseenesest, hindamine ja laval auhinna üleandmine sellele õnnelikule noormehele. Nähes neid noori laval võistlemas ning publiku ja zürii poolehoidu püüdmas, teadsin ma täpselt, mida nad seal läbi elavad- meeletu ärevus, reaalsustaju kadumine ja samas ka lavalolemise nauding.. mnjah- olid ilusad ajad :) Tegelikkuses on kergem hinnata seda, kuidas inimene laval liigub, kas tema näost peegeldub enesekindlus või kangestumine, kuivõrd seda, milline see inimene tegelikkuses on.. hea meelega oleksin noormeestega juttu ajanud ja neile küsimusi esitanud, et saada paremat kujutlust, millise inimesega tegu on, kuid lõppkokkuvõttes ei omanud see siiski nii suurt tähtsust. Mis siis ikka- tuli teha otsus ja see sai tehtud! :) Loodame, et kõik jäid showga rahule, mulle see igatahes meeldis. Kõik poisid olid ihu ja hingega asja juures, mis ju tegelikult ongi kõige olulisem :) Õhtu oli täis nii meeldivaid kui ka ebameeldivaid seiku, kuid üldjoontes võib kolmapäeva õhtu õnnestunux lugeda! Tunnetasin sellel õhtul midagi väga südantsoojendavat, nimelt seda, kuivõrd hea on teada, et keegi mõtleb sinu peale.. et keegi tahaks sinuga koos olla.. et keegi tahab sind hoida ja kaitsta.. ning on valmis sinu eest astuma mistahes takistusele vastu.. seda on hea tunda! :)

Hetkel on mind aga tabanud mitu erinevat seisundit: 1) pärast 2 ja poolt tundi und bussi peale joosta on minu arust kangelastegu :D seega seisund number 1- totaalne ja ülekeha leviv väsimus, 2) seoses tänase õhtuga on mind tabanud midagi sellist nagu "kartus puusse sissesõitmise ees", s.t. tulemas on teine autokooli sõidutund, 3) hallutsinatsioonid pehmest ja soojast voodist.. :) 4) kohviga liialdamise sündroom ja veel palju muud huvitavat! :D

Ühesõnaga- jõudu ja jaxu sulle Piia, kui homme hommikul oled võimeline silmi avama, on kõik kontrolli all! ;)

No comments: