Sunday, April 29, 2007

Nu pagadi!!

Jep, Eestis on põnevad ajad.. ja nii mõnigi kord telekast uudiseid vaadates tekib endal tunne, et nüüd lähen ja nüüd teen midagi! Lihtsalt ei saa pealt vaadata, kuidas asjad toimuvad.. Aga õnneks ei ole ma keevavereline meeshing, kes saavutaks südamerahu mõnele võõrale vastu nosu andes. Olen kodus ja hoian distantsi ning ootan, et asjad maha rahuneksid. Samas on nii hea teada, et mul on mees, kes ei lasegi mul hulludel aegadel ühistranspordiga koju sõita, vaid tuleb ise tööle järele =) Uudistest siis niipalju, et mu kallis K. on jälle Eestis!! Veetsime mõnusa õhtu tema venna jalgpallivõistlust kommenteerides ja õhtu lõppes pisikese veiniga. Olen õnnelik nähes teda õnnelikuna ja loodan, et see õnn jääb püsima. Te tõesti sobite nii hästi kokku ;)Nädalalõpp kujunes mõnusateks koosviibimisteks kallite sõpsidega, kus sain lollitada, arutleda, naerda, tantsida ja olla mina ise.. Pühapäeva hommikul pikk magamine, mehega poodi ja sünnipäevale, peale seda ootamatu päikeseloojangu nautimine Kakumäel.. Mis siin veel lisada ;)

No comments: