Tuesday, November 07, 2006

Pomps..pomps..pompss...

Sellist häält tegi minu auto eile ja otsustas, et tema enam edasi ei sõida- ja seda tipptunni ajal kesklinnas :D Mnjah, millalgi pidi see ju juhtuma. Sai pisut bensiinikogust ülehinnatud ja nii ta läks. Õnnex "sättisin" ennast kenasti kõnniteele ja "kaunistasin" meie sealolekut ohutuledega. Helistasin musile loomulikult: "seda et..ää.. autoga on midagi jamasti, ei taha edasi liikuda" :D Ja 30 minuti pärast oli mees kohal. Seni aga kuulasin mussi, vaatasin inimeste uudishimulikke nägusid ja ajasin ühe vene prouaga juttu. Nimelt kuulsin seljataga piibutamist ja nägin ühte naist kätega vehkimas, kehitasin selle peale õlgu. Siis tuli ta oma autost välja, marssis minu autoni ja rääkis, et tahab hirmsasti minust mööda saada ja kuhugi kitsasse vahesse parkida. Ja loomulikult ei saanud ta sõnastki aru, mida ma talle rääkisin (no midagi võix ju Eesti riigis osata ka).. ja siis tuligi mul üle huulte: "eta ne rabootajet, panimaajesh?!!". Siis lõi tädi käega ja parkis parklasse. Lõpuks sain tänu musile kenasti liikuma, aga siiski oli natuke hirmutav see kogemus, kui auto lihtsalt plõksib- ma rohkem ei sõida, vajuta gaasi kui tahad :D
Aga täna on juba kolmapäev- see tähendab, et vaid 2 päeva on jäänud nädalavahetuseni ;) Jeah! Aga nüüd tööle tagasi..

2 comments:

Eve-Mai said...

See kütusemõõdik oli sul juba pikemat aega alla nulli:D

Mõtted.. said...

ma tean- aga me imrega testisime suvel ju, et sõitis ikka mingi 50 kilti ära, kuigi oli tükk maad alla punase kriipsu!! 4 real! aga talvel vist läheb rohkem seda.. :D