Tuesday, November 14, 2006

Healing..

Istudes Haapsalus Aafrika pubis ja ajades juttu gümnaasiumiaegsete klassikaaslaste ja nende abikaasadega, läksid mõtted paratamatult endistele aegadele tagasi.. Lahe oli meenutada endisaegseid silmarõõme ja kirjavahetuse füüsika tunnis :) Haapsalus viibimine mõjub terapeutiliselt ja seda igal aastaajal.
Niisamuti mõjub ka juuksuriskäik, mida harrastasin eile. Kui keegi mu juustega tegeleb, siis mõjub see mulle naudinguna (ega ma pole väitnudki, et ma normaalne olen exju) ;) Nüüd siis juuxed ca 10 cm lühemad ja mõnusamad. Olen rahul..

4 comments:

Eve-Mai said...

Jään siis ootama, millal sind puhanuna ja uue soenguga näen:)
Ise olen ka puhanud, aga uus soeng on plaanis siiski eesti juuksurite kätte usaldada;)

Mõtted.. said...

kle laupäeva päeval vist näeb juba?! mis arvad? :)
ja pole siin midagi uut soengut, lihtsalt pisike lõikus :P

Eve-Mai said...

Laupäeval võiks kokku saada jah:)Helistame siis üle millalgi mõistlikul ajal:)

Mõtted.. said...

jep jep!! :)