Thursday, September 28, 2006

Yesterday..


Aga eile tundsin ma ennast väga hästi.. Tööpäev oli isegi väga töökas, kuid iga tehtud ülesanne muutis mu meele aina rõõmsamaks, sest sain kõigega hakkama. Seejärel läks pildistamine hästi ja lisas särtsu igapäevasele tööelule. Tundsin end kaamera ees nagu kala vees ja see oli mõnus tunne :) Samas kohtusin ka huvitavate tüdrukutega, kellega oli põnev suhelda.
Hiljem sain oma M-ga kokku, kes oli kogu õhtu hästi tähelepanelik ja hoolitsev. Tundsin, et SEE kõik on endiselt olemas, mis olema peab ja põleb endiselt sama kuumalt ;) See, et keegi hoolib ja armastab ja suudab seda oma sõnades ja tegudes ka väljendada, ongi see, mida ma inimestes tahan leida. Uinusin täiesti rahulolevana.. ei yhtki muremõtet peas- yeah I like it! :)

2 comments:

Eve-Mai said...

ja sina olid ikka ka hoolitsev ja tähelepanelik;)?

Mõtted.. said...

alguses olin väga oma mõtetes ja hajevil, aga pärast ikka ma arvan (ennast on pisut raskem analüüsida).. :)