Tuesday, September 19, 2006

Terve tuloa..!


Võib kindla sõnaga öelda, et jäin oma Soome reisiga väga rahule. Oma pisikese õepojaga tegeledes mõtlesin ma paratamatult sellele, kui kiiresti asjad meie ümber muutuvad.. Alles olime ise pisikesed, nüüd aga elab minu "Väike" õde Helsingis, on abielus ja ühe imearmsa poisi ema :) Ja minu ema on õnnelik vanaema.. Ca 3 tundi laevasõitu sinna ja samapalju tagasi võimaldas mul emaga väga paljusid asju arutada, mis enamasti ajapuuduse (kui ma koju satun) tõttu on tegemata jäänud. Näiteks polnud ma varem kunagi kuulnud ühest rajust mootorpaadiga sõidust, mida mu emps koos sõbrannade ja kuttidega noorena ette võttis :D
Soome loodus on ikka eriline küll.. autoga nö mäkke tõustes avaneb alla vaadates imekaunis vaade: metsad ja päikesepaiste käes sillerdavad järved läbisegi, kõrval kõrguvad hiiglaslikud kivimürakad. huhh, ilus.
Hilisõhtused eemalduvad Helsingi linnatuled on muidugi imelised.. ja need pisikesed saared, millede ainsates majades põleb tuli ja keegi on kallite inimestega omal saarel, kõigest eemal.. amazing! Sellest reisist jääb alles kaunis mälestus.. :)

No comments: