Monday, June 25, 2007

Jaan..


Jaanipäeva asukohta ei teadnud me ei minnes ega tagasi tulles.. seega ei oska ma öelda, kus ma jaanipäeva pidasin. Igatahes oli see koht kaugel metsa sees ja samal ajal oli ka meri 500m kaugusel. Pooled omad ja pooled võõrad, möödus see õhtu mõnusalt. Käisime ka suurema lõkke ääres istumas (loe: lollitamas) ja vihma vaid tibutas õrnalt. Eriti meeldis mulle aga jalutuskäik mere äärde: intensiivne roosa taevas, vaiksed lained ja suure koera jooks iga kivi järele, mis vette visati, rahu.. Oleksingi hea meelega sinna jäänud, aga pöördusime tagasi rahva juurde. Öö telgis möödus iga natukese aja tagant asendi muutumise vaimus.. aga hommikul päikese kätte lebosse minna oli see-eest mõnus :) Grill, grill, grill- huvitav, palju inimesed liha sisse ajavad suve jooksul? Mina isiklikult ikka üsna palju :D Nii ka seal. Tagasisõidul külastasime Padise kloostrit, vaatasime üle kõik nurgatagused ja käigud, ronisime torni vaadet nautima ja nuusutasime ajaloo hõngu.. Lapsed peaksid tegelikult ajalugu õppima neid kohti ise läbi käies, sest siis on kõik tõelisem ja paeluvam kui ajaloo õpikust fakte lugedes. Jah, tore reis oli, aga nagu ma aru sain, siis päevitamist ei tasu ette plaanida- siis läheb alati ilm pilve! :)

No comments: